گہرا بیج ویڈیو گیم

گہرا بیج ویڈیو گیم

گہرا بیج ویڈیو گیم ڈارک سیڈ ایک نفسیاتی ہارر پوائنٹ-اور-کلک ایڈونچر گیم ہے جو 1992 میں سائبرڈریمز کے ذریعہ تیار اور شائع ہوا تھا۔ یہ ایک عام دنیا اور تاریک دنیا کے ہم منصب کی نمائش کرتا ہے ، جو ایچ آر جیگر کے آرٹ ورک پر مبنی ہے۔ یہ جیگر کی طلب کے مطابق ، اعلی ریزولوشن (640 × 350 پکسلز) گرافکس استعمال کرنے کے لئے سب سے پہلے پوائنٹ-اور-کلک ایڈونچر گیمز میں سے ایک تھا۔ اس کا ایک سیکوئل ، سیاہ سیڈ دوم ، 1995 میں ریلیز ہوا تھا۔

گہرا بیج ویڈیو گیم

پلاٹ

مائک ڈاسن ایک کامیاب اشتہاری ایگزیکٹو اور مصنف ہیں جنھوں نے حال ہی میں وڈ لینڈ ہلز کے چھوٹے سے قصبے میں وینٹورا ڈرائیو (وینٹورا بولیورڈ کے نام سے منسوب) پر ایک پرانی حویلی خریدی ہے۔ گھر میں اپنی پہلی رات مائک کو ایک ایسی مشین کے ذریعہ قید کرنے کے بارے میں ایک ڈراؤنا خواب پڑا ہے جو اس کے دماغ میں اجنبی جنین کو گولی مار دیتی ہے۔ وہ ایک بڑے درد کے ساتھ اٹھ جاتا ہے اور ، ایک درد کش اور شاور لینے کے بعد ، حویلی کو تلاش کرتا ہے۔ اسے پچھلے مالک کی موت کے بارے میں اشارے ملتے ہیں ، جس سے ایک متوازی کائنات کا وجود ظاہر ہوتا ہے جس کو ڈارک ورلڈ کہا جاتا ہے ، جس کی حکمرانی اناسیوں کے نام سے ہی رہتی ہے۔

دوسرے دن ، وہ رہتے ہوئے کمرے کے آئینے کے ذریعے اس کائنات کا سفر کرتا ہے اور ایک دوستانہ ڈارک ورلڈ کیپر آف سکرالز سے ملتا ہے۔ وہ اسے بتاتی ہے کہ اس نے اپنی پہلی رات کو آنے والا ڈراؤنا خواب حقیقی تھا اور اس کو متنبہ کیا ہے کہ اگر ابرینو یعنی ایک سیاہ نام کا نام پیدا ہوا تو یہ اسے اور ساری انسانیت کو ہلاک کردے گا۔ اس کا کہنا ہے کہ اس کو روکنے کا واحد راستہ قدیم طاقت کے منبع کو ختم کرنا ہے۔

تیسرے اور آخری دن ، مائک ایک وسیع منصوبہ تیار کرتا ہے جو تاریک دنیا پر قدیم جہاز کے رخصت ہونے کے نتیجے میں ہوتا ہے ، جس سے وہ اپنے طاقت کے منبع سے محروم رہتا ہے ، اور رہائشی کمرے کا آئینہ تباہ ہوجاتا ہے ، اور قدیموں کو نارمل دنیا سے الگ کردیتا تھا۔ کھیل کا اختتام قصبے کے لائبریرین مائک کے پاس جانے اور اسے بتانے کے ساتھ ہوا کہ اسے مائک کے مشورے میں اس کے پرس میں کچھ گولیاں مل گئیں۔ دواؤں سے غالبا اس کے سر کے اندر برانن ہلاک ہوجائے گا۔ ایک متحرک حرکت پذیری سے پتہ چلتا ہے کہ ، لائبریرین سے واقف نہیں ، وہ طومار کی ساتھی ہے۔ مائیک پھر بیان کرتا ہے کہ وہ ابھی سمجھنے لگا ہے۔

گیم پلے

گہرا بیج ویڈیو گیم زیادہ تر پوائنٹس اینڈ کلک ایڈونچر گیمز کے برخلاف ، جو کھلاڑی کو دریافت کرنے کا وقت دیتے ہیں ، ڈارک بیج میں بہت سے عمل ایک مقررہ وقت کی حدود میں ہونے چاہئیں ، یا اس کھیل کا اختتام ناقابل شکست حالت میں ہوگا۔ اس کے نتیجے کے طور پر ، واک تھرو کا سہارا لئے بغیر جیتنے کے ل one بار بار آغاز کرنا ہوگا۔ [2] امیگا فارمیٹ نے اپنے جائزے میں ، ڈارکسیڈ کے گیم پلے کے حوالے سے کہا ہے: “کھیل میں بہت ساری چیزیں ایک خاص وقت کے اندر ، یا کسی خاص ترتیب میں کرنے کی ضرورت ہوتی ہیں ، اور آپ کو یہ ضروری طور پر نہیں معلوم کہ آپ کب سے گزر چکے ہیں۔ ‘ اہم نقطہ ‘جس کے بعد آپ کسی کھوئے ہوئے مقصد سے لڑ رہے ہیں۔ اس کے نتیجے میں ، آپ کو متعدد بار ایسے مناظر سے گزرنا پڑتا ہے جو آپ نے پہلے بھی ان گنت بار دیکھے ہیں۔ “[3] کچھ واقعات / پہیلیاں اس پر انحصار کرتے ہیں کھلاڑی مر رہا ہے اور پھر وہاں سے سیکھ رہا ہے کہ کیا کرنا ہے: مثال کے طور پر ، دوپہر کے دن ، پولیس دوپہر کے وقت ڈاوسن کے گھر کے باہر اس کی گرفتاری کے لئے انتظار کرتی ہے اگر وہ سامنے کے دروازے سے باہر قدم رکھتا ہے تو ، اس کی موجودگی کا کوئی سراغ نہیں ہوتا ہے ، جب تک کہ بہت دیر ہو جاتی ہے ، ایک کھیل ختم ہو گیا۔ [4] اسی طرح ، کھلاڑی کو لازما ہے کہ وہ صبح کے وقت باتھ روم میں تکلیف دہندگان لیتے ہیں یا فلم کا مرکزی کردار ہر مکالمے کے بعد مستقل طور پر سر درد کی شکایت کرتا ہے۔ ایسا کرنے کا کوئی اشارہ یا اشارہ نہیں ہے۔ [5]

گہرا بیج ویڈیو گیم

کھلاڑی کے پاس حقیقی وقت کے تین گھنٹے ہوتے ہیں جس میں انہیں کھیل مکمل کرنا ہوتا ہے ، جو کھیل کے تین دن کے برابر ہوتا ہے۔ [5] []] کھیل میں انتظار کی تقریب کا استعمال کرتے ہوئے بھی وقت گزر سکتا ہے ، اور ڈاسن کی گھڑی دیکھ کر ، یا گھر میں دادا گھڑی کا معائنہ کرکے وقت کی جانچ کی جاسکتی ہے۔ []] []] ہر دن کے اختتام پر ، ڈاسسن سوتا ہے اور سونے پر ، ہر رات اس کو ڈارک ورلڈ کا خواب آتا ہے۔ ڈاسسن خود بخود دس بجے سو جاتا ہے۔ ہر رات ، قطع نظر اس سے کہ کھلاڑی کہاں ہے۔ [3] اگر ڈاسن ڈارک ورلڈ میں رہنے کے دوران رات بن جاتی ہے تو ، وہ سو جائے گا اور مر جائے گا ، اس کا نتیجہ کھیل ختم ہو جائے گا۔ []] ڈاس ورلڈ تک رسائی حاصل کرنے کے قابل ہے جب میل میں آئینے کا ایک ٹکڑا موصول ہوتا ہے اور اسے آئینے کے باقی حصے سے دوبارہ جمع کرتے ہوئے ، ڈارک ورلڈ کا ایک پورٹل تشکیل دیتا ہے۔ []] عام دنیا میں ہر کمرے ، فرد اور چیز کی ڈارک ورلڈ برابر ہوتی ہے اور پہیلی حل کرنے کے لئے یہ اکثر ضروری ہوتا ہے۔

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *