کاسمو کاسمک ایڈونچر

کاسمو کاسمک ایڈونچر

کاسمو کاسمک ایڈونچر حرام سیارہ ایک ایسا ویڈیو گیم ہے جس کا پروگرام ٹوڈ ریپلگ نے کیا ہے اور اس کو اپوجی سافٹ ویئر نے شائع کیا ہے۔ یہ دو جہتی سائڈ سکرولنگ پلیٹ فارم کھیل ہے۔ اس کے عملی عنوانات “زونک کی مہم جوئی” [1] اور “خلا سے کوسمو کڈ” تھے ، لیکن اسٹیفن ہورن بیک نے بالآخر اسے حتمی نام دے دیا۔ [2] اس کھیل کو مارچ 1992 کے وسط میں ڈاس پلیٹ فارم پر جاری کیا گیا تھا۔ [3]

کاسمو کاسمک ایڈونچر

گیم پلے

کھلاڑی کاسمو کو کنٹرول کرتا ہے ، اور اس کا مقصد ہر سطح سے باہر نکل جانا ہے۔ کاسمو چل سکتا ہے اور اچھل سکتا ہے ، اور اپنے سکشن کپ ہاتھوں سے زیادہ تر دیواروں پر لٹک سکتا ہے۔ پھانسی اور چھلانگ کو جوڑ کر کاسمو کو اونچی جگہوں پر چڑھنے کی اجازت ملتی ہے۔ کچھ انٹرایکٹو آبجیکٹس ہیں ، جن میں پوشبل چھت والے بٹن ، ٹیلی پورٹرز اور اسپرنگس شامل ہیں جو کاسمو کو اونچا بناتے ہیں۔ یہاں ہوور کرافٹس (فلوٹنگ پیڈز ہیں جو کاسمو کو اڑنے دیتی ہیں) اور اشارے والے گلوبس (جس کی وجہ سے کوئی پیغام دکھایا جاسکتا ہے اگر کوسمو ایک میں چلا جاتا ہے bomb بم سے تباہ شدہ 12،800 پوائنٹس حاصل کرتا ہے)۔ اگر کافی ستارے جمع کیے جاتے ہیں تو کھلاڑی کو ہر سطح کے بعد بونس کی سطح تک رسائی حاصل ہوتی ہے۔

کاسمو کاسمک ایڈونچر کاسمو میں تین یونٹوں والا ہیلتھ میٹر ہے۔ جب بھی دشمن یا خطرہ کاسمو کو نقصان پہنچاتا ہے تو ، اس کی صحت کا ایک یونٹ کھو جاتا ہے۔ اگر وہ صحت کے تمام اکائیوں کو کھونے کے بعد یا مزید نقصان اٹھاتا ہے ، یا کھجلی سے گر جاتا ہے تو ، کھلاڑی سطح پر دوبارہ شروع ہوجاتا ہے۔ کاسمو کی لامحدود زندگیاں ہیں۔ پاور اپ ماڈیول موجود ہیں جو ایک ایک ہیلتھ یونٹ کو بحال کرتے ہیں۔ ہر پرکرن میں دو پوشیدہ چیزبرگر بھی موجود ہیں۔ کسی ایک کو منتخب کرنے سے کاسمو کو ایک اضافی خالی ہیلتھ یونٹ مل جاتا ہے ، جس سے کاسمو کا ہیلتھ میٹر زیادہ سے زیادہ پانچ یونٹوں تک جاسکتا ہے۔ دشمنوں نے کاسمو کو چھونے سے یا اس پر تخمینے لگانے سے تکلیف دی۔ کوسمو ان پر کود کر ان میں سے بہت سے افراد کو ہلاک کرسکتا ہے۔ بم بھی جمع اور دشمنوں کو ختم کرنے کے لئے استعمال کیا جا سکتا ہے۔ کاسمو ایک وقت میں زیادہ سے زیادہ 9 بم لے سکتا ہے۔ کوسمو کے بم گرنے کے بعد ، پھٹنے میں اس میں چند سیکنڈ لگتے ہیں ، اور اگر وہ بہت قریب ہے تو یہ کسمو کو تکلیف دے سکتی ہے۔ بموں کا استعمال دوسری اشیاء اور خطرات کو ختم کرنے میں بھی کیا جاسکتا ہے۔ شیلڈ کیوب ، ایک بار جمع ہوجانے پر ، کاسمو کے لئے عارضی ناقابل تسخیر شیلڈ فراہم کرتے ہیں۔

پلاٹ

اس کی کہانی ایک چھوٹے سے اجنبی لڑکے کی ہے جس کا نام “کاسمو” ہے۔ کوسمو کے والدین اسے اس کی سالگرہ کے موقع پر ڈزنی ورلڈ لے جارہے ہیں۔ ایک دومکیت نے اپنے جہاز کو ٹکر مار دی ، اور انہیں زبردستی کسی نامعلوم سیارے (WIP [3] میں زونک کہا جاتا ہے) پر اترنے اور جہاز کی مرمت کرنے پر مجبور کردیا۔ کاسمو کی کھوج میں نکلا ، اور جب وہ واپس آیا تو اس کے والدین غائب تھے۔ بڑے پیمانے پر نشانات دیکھ کر ، کاسمو سمجھتا ہے کہ اس کے والدین پکڑے گئے ہیں اور کھانے سے پہلے ہی انہیں بچانے کے لئے روانہ ہوگئے۔ گیم سیریز میں 3 اقساط موجود ہیں جس میں کاسمو کو 10 اجنبی تیمادار سطحوں پر جانا پڑتا ہے۔

پہلی قسط کے اختتام پر ، کاسمو غیر متوقع طور پر ایک بڑی مخلوق کے ذریعہ نگل گیا۔ کہانی دوسری قسط میں جاری ہے ، جہاں کاسمو مخلوق کے جسم میں ختم ہوتا ہے اور اسے راستہ تلاش کرنا پڑتا ہے۔ دوسرے پرکرن کے اختتام پر ، کوسمو نے وہ شہر ڈھونڈ لیا جہاں اس کے خیال میں اس کے والدین کو لے جایا جاسکتا ہے۔ آخری پرکرن میں ، کوسمو نے اپنے والدین کو تلاش کیا (جنہیں سارا وقت کھا جانے کا خطرہ نہیں تھا) اور اس کی سالگرہ کے موقع پر ڈزنی ورلڈ میں ایک بہترین وقت ہے۔

کاسمو کاسمک ایڈونچر

عمل آوری

کاسمو 320 × 200 اسکرین ریزولوشن میں 16 رنگوں والے ایجی اے گرافکس کی خصوصیات رکھتا ہے۔ اگرچہ اس گیم میں اعلی گرافکس کی صلاحیتیں تھری پرت کے نقاب پوش افقی پیرالاکس سکرولنگ کی شکل میں تھیں ، لیکن یہ خصوصیت کھیل کے فریم ریٹ کی قیمت پر سامنے آئی ، اور گرافکس کو 1 کے بجائے 8 پکسلز (ایک گیم ٹائل کا سائز) بڑھاوا دیا گیا۔ پکسل۔ اس گیم کے شیئر ویئر ورژن پر مشتمل ایک فائل نے لوگوں سے گزارش کی ہے کہ اگر ان کے کمپیوٹر اسے سنبھال نہ سکے تو اسے ڈاؤن لوڈ نہ کریں۔ کھیل کوڈ کے 24،500 لائنوں کے ساتھ لکھا گیا تھا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *