وولفن اسٹائن 3D

وولفن اسٹائن 3D

وولفن اسٹائن 3D  ایک پہلا شخص والا شوٹر ویڈیو گیم ہے جو ID سافٹ ویئر کے ذریعہ تیار کیا گیا ہے اور اس کو Apogee سافٹ ویئر اور فارم جین نے شائع کیا ہے۔ اصل میں 5 مئی 1992 کو ایم ایس ڈاس کے لئے جاری کیا گیا ، یہ 1981 میں میوزک سافٹ ویئر ویڈیو گیم کیسل وولفنسٹائن سے متاثر ہوا ، اور یہ وولفنسٹیئن سیریز کی تیسری قسط ہے۔ وولفن اسٹائن تھری ڈی میں ، کھلاڑی نے الائیڈ جاسوس ولیم “بی جے” کا کردار سنبھال لیا ہے۔ دوسری جنگ عظیم کے دوران بلیزاکوز جب وہ نازی جرمن جیل کیسل وولفن اسٹائن سے فرار ہوا تھا اور وہ نازیوں کے خلاف کئی اہم مشنوں کا کام انجام دے رہا تھا۔ اگلے درجے تک لفٹ ڈھونڈنے یا حتمی باس کو مارنے کے لئے ، کھلاڑی چھریوں اور متعدد بندوقوں سے نازی فوجیوں ، کتوں ، اور دوسرے دشمنوں سے لڑنے کے لئے ، کھلاڑی کھیل کے ہر درجے کو عبور کرتا ہے۔

وولفن اسٹائن 3D

وولفن اسٹائن 3D اقساط کی کمانڈر گہری سیریز کے بعد ، آئی ڈی سافٹ ویئر کے ذریعہ ، ولفنسٹائن تھری ڈی دوسری بڑی ریلیز تھی۔ 1991 کے وسط میں ، پروگرامر جان کارمک نے گیم پلے اور نقطہ نظر کو کسی ایک طیارے تک محدود کرکے ، تیز رفتار 3D گیم انجن بنانے کا تجربہ کیا ، اور ہوورٹینک 3D اور کیٹاکم 3-D کو بطور پروٹو ٹائپ تیار کیا۔ ایک ڈیزائن سیشن کے بعد کمپنی کو خاندانی دوست کون سے زیادہ پُرتشدد مرکزی موضوع کی طرف جانے کی ترغیب دی گئی ، پروگرامر جان رومیرو نے 1981 کے اسٹیلتھ شوٹر کیسل وولفنسٹین کو ایک تیز رفتار ایکشن گیم کے طور پر دوبارہ بنانے کی تجویز پیش کی۔ اس نے اور ڈیزائنر ٹام ہال نے اس کھیل کو مارکیٹ کے دوسرے کمپیوٹر کھیلوں کے برعکس ، تیز اور پُرتشدد ہونے کے ل other ، کارمک کے انجن پر تیار کیا تھا۔ وولفنسٹائن تھری ڈی میں ایڈرین کارمک کے ذریعہ آرٹ ورک اور بوبی پرنس کے صوتی اثرات اور موسیقی شامل ہیں۔ اس کھیل کو اپوجی کے ذریعے شیئر ویئر ماڈل کے تحت تین اقساط کے دو سیٹ میں جاری کیا گیا تھا ، جس میں بقیہ ادائیگی میں دلچسپی لینے کے لئے پہلا واقعہ مفت میں جاری کیا گیا ہے۔ ایک اضافی واقعہ ، اسپیئر آف ڈسٹنی ، فارمجن کے توسط سے اسٹینڈ تن تنہا خوردہ عنوان کے طور پر جاری کیا گیا۔

ولفن اسٹائن تھری ڈی ایک اہم اور تجارتی کامیابی تھی ، جس نے 1993 کے آخر تک متعدد ایوارڈ حاصل کیے اور 200،000 سے زیادہ کاپیاں فروخت کیں۔ اسے “تھری ڈی شوٹرز کا دادا” کہا جاتا ہے ، اور اسے بڑے پیمانے پر سمجھا جاتا ہے کہ اس نے پہلی شخصی شوٹر کی صنف کو مقبول بنانے میں مدد دی ہے اور اس کھیل میں بعد میں آنے والے بہت سے کھیلوں کے لئے تیز رفتار ایکشن اور فنی صلاحیت کا معیار قائم کرنے کے ساتھ ساتھ اس وقت شیئر ویئر کی اشاعت کے ماڈل کی عملیتا کو بھی پیش کرنا۔ فارم جین نے کھیل کے ل two ایک اضافی دو اقساط تیار کیں ، جبکہ اپوجی نے مداحوں کے ذریعہ تخلیق کردہ 800 سطحوں کا ایک پیکٹ جاری کیا۔ آئی ڈی سافٹ ویئر کبھی بھی سیریز میں واپس نہیں آیا ، لیکن 1995 میں ماخذ کوڈ کو مفت میں جاری کرنے سے پہلے انجن کو لاتعداد دوسرے عنوانات کا لائسنس دے دیا ، اور وولفنسٹیئن سیریز میں متعدد دیگر کھیل 2001 کے بعد سے دیگر کمپنیوں نے تیار کیے ہیں۔

گیم پلے

ولفنسٹین تھری ایک پہلا شخص شوٹر ہے جو ابتدائی وولفن اسٹائن 3D 3D گرافکس کے ساتھ پیش کیا گیا ہے۔ [1] یہ کھیل سطحوں پر منقسم ہے ، جس میں سے ہر ایک فلیٹ ہوائی جہاز ہے جس کو دیواروں اور دروازوں کے گرڈ پر مبنی نمونوں کے ذریعہ علاقوں اور کمروں میں تقسیم کیا گیا ہے ، یہ سب برابر کی اونچائی ہے۔ [1] ہر سطح کو نازی بنکروں اور عمارتوں کے بعد تیار کیا جاتا ہے۔ کسی سطح کو ختم کرنے کے ل the ، کھلاڑی کو لفٹ تک پہنچنے کے لئے علاقے سے گزرنا ہوگا۔ [2] اصل اقساط میں دس درجے named کو ایک ساتھ نامزد اقساط میں جوڑا جاتا ہے ، حتمی سطح پر خاص طور پر مشکل دشمن کے ساتھ باس کی لڑائی پر فوکس کیا جاتا ہے۔ []] سطح کو عبور کرتے ہوئے ، کھلاڑی کو گولہ بارود اور صحت کی فراہمی کے انتظام کے دوران نازی گارڈز اور سپاہیوں ، کتوں اور دیگر دشمنوں سے لڑنا ہوگا۔ کھلاڑی سطح میں رکھے ہوئے اسلحہ اور گولہ بارود تلاش کرسکتا ہے یا اسے مردہ دشمنوں سے اکٹھا کرسکتا ہے۔ ہتھیاروں میں ایک چاقو ، ایک پستول ، ایک سب میشین بندوق ، اور ایک تیز رفتار فائر چین بندوق شامل ہے۔ [2] اگرچہ سطحوں کو 3D نقطہ نظر میں پیش کیا جاتا ہے ، لیکن دشمنوں اور اشیاء کو 2D سپرائٹس کے بجائے کئی مرتبہ دیکھنے والے زاویوں سے پیش کیا جاتا ہے ، جسے ایک تکنیک کبھی کبھی 2.5D گرافکس کے نام سے بھی جانا جاتا ہے۔ [4]

وولفن اسٹائن 3D

[]] کھلاڑی کی صحت کی نمائندگی 100 فیصد سے ہوتی ہے ، جو دشمنوں کی طرف سے گولی مار یا حملہ آور ہونے پر کم ہوتی ہے۔ [5] اگر کھلاڑی کی صحت صفر پر آجاتی ہے تو ، وہ ایک زندگی سے ہاتھ دھو بیٹھیں اور چھری ، ایک پستول ، اور آٹھ گولیوں سے سطح کا آغاز کردیں۔ [2] کھلاڑی ہر ایک واقعہ کو تین زندگیوں سے شروع کرتا ہے اور اضافی زندگی کے ٹوکن تلاش کرکے یا کافی پوائنٹس حاصل کرکے مزید حاصل کرسکتا ہے۔ پوائنٹس دشمنوں کو مارنے یا سطحوں میں بکھرے ہوئے خزانے جمع کرکے اسکور کیے جاتے ہیں۔ [5] ایک سطح پر تمام دشمنوں کو ہلاک کرکے ، تمام خزانہ جمع کرکے ، تمام خفیہ علاقوں کو تلاش کرکے ، یا برابری کے تحت سطح کو مکمل کرکے بھی پوائنٹس حاصل کیے جاسکتے ہیں۔ سطح مکمل ہونے پر کھلاڑی کا تکمیل کا تناسب اور رفتار ظاہر ہوتی ہے۔ خزانہ ، صحت کی بھرتیاں ، یا گولہ بارود پر مشتمل خفیہ علاقے ان خفیہ کمروں میں پائے جاتے ہیں جو دیوار کے ٹائلوں کو چالو کرکے ان کا انکشاف کرتے ہیں جو متحرک ہونے پر پیچھے ہٹ جاتے ہیں۔ []] کھیل کا اصل ورژن کھلاڑی کو کسی بھی موقع پر اپنی ترقی کو بچانے کی اجازت دیتا ہے ، حالانکہ اس کی بہت سی بندرگاہوں میں کھلاڑی صرف سطح کے درمیان ہی بچت کرسکتا ہے۔

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *