ننجا گیڈن 3

ننجا گیڈن 3

ننجا گیڈن 3 ایک ایکشن ایڈونچرننجا گیڈن 3  گیم ہے جو ٹیم ننجا کے ذریعہ تیار کیا گیا ہے اور اسے ٹیکو کوئی نے شائع کیا ہے۔ یہ ننجا گائڈن کا سیکوئل ہے اور اسے مارچ 2012 میں پلے اسٹیشن 3 اور ایکس بکس 360 کے لئے دنیا بھر میں ریلیز کیا گیا تھا۔ ننجا گیڈین 3 کے نام سے ایک تازہ ترین ورژن: ریزر ایج اس سال کے آخر میں جاری کیا گیا تھا ، اصل میں نینٹینڈو نے وائی یو کے لئے شائع کیا تھا۔

یہ کھیل جدید سیریز میں پہلا ہے جس کی ہدایت کاری سابق فرنچائز ڈائریکٹر ، ٹمونوبو اٹاگاکی کے علاوہ کسی اور نے کی ہے۔ اس کی جگہ پر فوہیمیکو یاسودا اور یوسوک حیاشی ہیں۔

ننجا گیڈن 3

گیم پلے

ننجا گیڈین 3 میں نئے میکانکس اور تبدیلیاں شامل ہیں۔ اس طرح کی نئی خصوصیات میں “اسٹون آن بون” شامل ہے ، ایک نئی بصری سنیما والی چال جس سے کھلاڑیوں کو ایک سست رفتار حرکت کے دوران جسم میں کاٹنے کی سہولت ملتی ہے۔ [3] نئے کونائی چڑھنے میں ریو اپنی کنائی کے استعمال کے ساتھ کچھ دیواروں پر چڑھنا شامل ہے ، جسے وہ اوپر سے دشمنوں پر حملہ کرنے کے لئے استعمال کرسکتا ہے۔ دوسرے حالات میں کھلاڑی کو چپکے سے چلنا پڑتا ہے ، کیوں کہ ریو اب کسی دشمن کو چھپا سکتا ہے اور اسے ایک ہی ہڑتال سے مار سکتا ہے۔ دشمن لڑتے ہو speak بولتے ہیں اور جلدی سے نہیں مرتے ، اور جب وہ زخمی ہوتے ہیں تو تکلیف میں مبتلا ہوجاتے ہیں اور چل scاتے ہیں۔ ان کے اب خون خراب اور کمزور نہیں ہوتا ہے ، بجائے اس کے کہ وہ خون بہا اور کمزور ہوجائیں۔

کچھ تبدیلیوں میں سلائڈ پینتریبازی شامل ہے ، جو پچھلے کھیلوں سے ریورس ونڈ ٹیکنیک کی جگہ لیتا ہے۔ ریو اس کا استعمال چھوٹی چھوٹی گزرگاہوں کے ساتھ ساتھ دشمنوں پر حملہ کرنے کے لئے بھی کرتی ہے۔ الٹیمیٹ ٹیکنیک کا تصور ریو کے لعنت دائیں بازو کی شکل میں قدرے تبدیل ہوا ہے جسے قتل کی گرفت کہا جاتا ہے۔ جب وہ دشمنوں کی ایک مخصوص تعداد کو مار ڈالتا ہے تو اس کا بازو سرخ ہوجاتا ہے۔ اس کے بعد ، کھلاڑی حتمی حملے کا معاوضہ لے سکتا ہے جو جوہر کے بجائے قریبی گرے ہوئے جسم کو جذب کرکے ایندھن میں ڈھل جاتا ہے۔

ماضی کے کھیلوں کے برعکس ، ایچ یو ڈی صرف اس وقت ظاہر ہوتی ہے جب ریو لڑائی میں مصروف ہوتا ہے ، پھر بعد میں ختم ہوجاتا ہے۔ مرامسا اسٹور اب موجود نہیں ہے۔ کھیل کے دوران ریو کو مختلف تلواریں ملتی ہیں۔ اس کے پاس اپنے شرمین اور ہائی ٹیک کمان تک بھی رسائی ہے۔ کھیل کی ترقی کے ساتھ ہی کمان کے تیر بھی بہتر ہوگئے ہیں۔ دونوں پرکشیپک ہتھیاروں میں لامحدود بارود ہے۔ اشیا عملی طور پر عدم موجود ہیں۔ ڈریگن مجسمے جس نے ریو کو بچانے اور علاج کرنے کی اجازت دی تھی اس کی جگہ ایک اسکرپٹڈ فالکن ہے جو ریو کے ہاتھ کی طرف جھپٹتا ہے اور سطح کے مخصوص نکات پر بچاتا ہے ، اور اس کی صحت کو بھی مکمل بحال کرتا ہے۔

ننجا گیڈن 3

نینو تصور کو نئے سرے سے تشکیل دیا گیا ہے۔ سنگل پلیئر وضع میں ، ریو کے پاس صرف ایک نینو تک رسائی ہے جو اسے آگ کے ایک بڑے اژدھے میں بدل دیتا ہے۔ اسے چالو کرنے کے ل، ، کھلاڑی کو ہیلتھ بار کے نیچے بار بھرنے کے لئے پہلے دشمنوں کو شکست دینا ہوگی۔ ایک بار یہ مکمل ہونے کے بعد ، کھلاڑی نینو کو چالو کرسکتا ہے اور ایک ہی وقت میں تمام اسکرین دشمنوں کو ہلاک کرسکتا ہے ، اس عمل میں ریو کی زندگی کو بحال کر سکتا ہے۔ حاصل شدہ صحت کی مقدار کا انحصار اس بات پر ہے کہ جب نینو کو کاسٹ کیا گیا تو کتنے دشمن رہ گئے تھے۔ ملٹی پلیئر طریقوں میں (دونوں کوآپٹ اور مسابقتی) ، وہاں دیگر نینو دستیاب ہیں ، جیسے آرٹ آف سوراخ باطل۔

ننجا گیڈن 3 کے پلے اسٹیشن 3 ورژن میں پلے اسٹیشن اقدام کے استعمال کے لئے اختیاری کنٹرول اسکیم ہے۔ اس سے کھلاڑیوں کو اپنے دشمن کے گوشت اور ہڈی سے لڑتے اور ٹکڑے ٹکڑے کرتے وقت “ایک نیا وجود حاصل کرنا ہے۔

پلاٹ

یہ سازش اس وقت شروع ہوتی ہے جب جاپانی سیلف ڈیفنس فورس کے ذریعہ ریو سے پراسرار کیمیا ماسٹر ، ریجنٹ آف ماسک کی سربراہی میں ایک دہشت گرد گروہ سے نمٹنے کے لئے مطالبہ کیا گیا تھا ، جو ذاتی طور پر ڈریگن ننجا کو آنا چاہتا تھا۔ لندن میں وزیر اعظم کی رہائش گاہ پر کیمیا کا مقابلہ کرنے پر ، اس نے ریو کے داہنے بازو پر قتل کی گرفت سے لعنت ملادی جو ریو نے لے جانے والی تمام زندگیوں کو

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *