قلعہ دوم: محاصرہ اور فتح

قلعہ دوم: محاصرہ اور فتح

محاصرہ اور فتح 1992 کے MS-DOS کے ل real قلعہ دوم: محاصرہ اور فتح  ٹائم حکمت عملی کا کھیل ہے ، جسے کوئکسلور سوفٹویئر نے تیار کیا اور انٹرپلی پروڈکشن نے شائع کیا۔ قلع II ثانی 1991 کے کھیل قلعوں کا نتیجہ ہے۔ امیگا سی ڈی 32 ، ایف ایم ٹاؤنس ، این ای سی پی سی 9801 کے لئے بندرگاہیں 1993 میں جاری کی گئیں۔ ڈاس سی ڈی روم روم ورژن اور میکنٹوش پورٹ 1994 میں جاری کیا گیا تھا۔ اس کھیل کا میکنٹوش ورژن انٹرپلے کے میک پلے برانڈ نام کے ذریعہ شائع کیا گیا تھا۔ جی او جی ڈاٹ کام نے 2008 میں مائیکرو سافٹ ونڈوز کے لئے ایک نقالی ورژن جاری کیا۔

قلعہ دوم: محاصرہ اور فتح

گیم پلے

گیم پلے میں نامعلوم علاقوں کی جانچ پڑتال ، ان کو فتح کرنا ، بغاوتوں اور لائن دفاع کو روکنے کے لئے قلعے کی تعمیر ، ایک فوج کو بڑھانا ، کھانا کھلانا اور اس کی ادائیگی اور آخر کار شاہ کے لقب کا دعوی کرنا شامل ہے۔ اس پر انحصار کرتے ہوئے کہ انسانی کھلاڑی یا دیگر چار انجیر اشرافیہ کتنے مضبوط ہیں ، پوپ اس دعوے کی توثیق کرنے یا نہ کرنے کا فیصلہ کریں گے۔ لہذا ، کسی پر حملہ کرنا جو عنوان کا دعوی کرتا ہے اسے حاصل کرنے سے روک سکتا ہے۔ سفارت کاری کا استعمال کھلاڑی کو دوسرے امرا کے ساتھ اور پوپ کے ساتھ بھی تعلقات کو برقرار رکھنے کی اجازت دیتا ہے ، جو حملے سے بچانے کے لئے ایک مفید خصوصیت ہے۔ باری باری ، کھلاڑی طے شدہ طور پر جیتنے کے لئے ہر ایک کو اور یہاں تک کہ پوپ کو بھی فتح کرسکتا ہے (ایسی صورت میں اینٹی پوپ بھی اس کھلاڑی کے تخت نشینی کے دعوے کی تائید کرے گا)۔

اس پر منحصر ہے کہ کونسی نوبل کو منتخب کیا گیا ہے ، کھلاڑی نقشہ کے پانچ عمومی علاقوں میں سے کسی ایک پر شروع کرسکتا ہے۔ ابتدائی طور پر اس کو چار وسائل سے مالا مال ایک علاقہ فراہم کیا جاتا ہے: سونا ، لکڑ ، لوہا یا کھانا۔ ایک طرح کے وسائل کے علاقوں میں ہونے سے کھلاڑیوں کو ہر موڑ کاٹنے کی کل رقم میں اضافہ ہوتا ہے (مختص کردہ “پوائنٹس” کی کل تعداد پر بھی انحصار ہوتا ہے)۔ کھلاڑی صرف ان علاقوں میں وسائل جمع کرسکتے ہیں جن پر وہ قابو رکھتے ہیں ، لہذا جو کھلاڑی کم از کم ہر ایک پر قابو نہیں رکھتا وہ ان وسائل کو حاصل کرنے کے ل trad تجارت پر انحصار کرے۔

پہلے پہل میں کھلاڑی تین طرح سے ہر ایک میں ایک ایک کام انجام دے سکتا ہے: انتظامی (گرین بار کے ذریعہ وسائل جمع کرنا اور قلعے تعمیر کرنا) ، فوج (ایک فوج کی بھرتی کرنا ، ایک کیٹپلٹ کی طرح اختیاری ہتھیاروں کی تعمیر ، اور دائرے کی پولیسنگ ، جس میں نمائندگی کی جاتی ہے) سرخ) ، اور سیاسی (اسکاؤٹس ، سفارت کاروں اور جاسوسوں کو بھیجنا ، جن کی نمائندگی نیلے رنگ میں ہوتی ہے)۔ جتنی زیادہ قسم کی ٹاسک انجام دی جاتی ہے ، اتنے ہی پوائنٹس جو اس نوعیت کے کام کے لئے وقف کیے جاتے ہیں حاصل ہوجاتے ہیں (ہر قسم کی حد 9 تک)۔ 5 کی درجہ بندی میں ، ایک ساتھ دو کام انجام دے سکتے ہیں۔

قلع II دوم کے لئے اس وقت کی سب سے نمایاں خصوصیت: محاصرے اور فتح میں مختلف قلعوں کو ڈیزائن کرنے اور محفوظ کرنے کی صلاحیت تھی۔ دیواروں اور برجوں کی کل تعداد پر منحصر ہے ، قلعوں کو نقطہ قدر مقرر کیا گیا تھا جس نے طے کیا تھا کہ اس کی تعمیر میں کتنا وقت لگتا ہے۔ بڑے قلعے تباہ کرنا یا ان پر قبضہ کرنا مشکل ہے ، جو دشمنوں کو کنٹرول شدہ زمین سے دور رکھنے میں مدد فراہم کرتا ہے۔ بغاوتوں کو روکنے کے لئے بڑے قلعے بھی استعمال کیے جاتے ہیں۔ فوج میں انفنٹری ، آرچرز اور شورویر شامل ہیں ، جن میں سے ہر ایک کو بھرتی کرنے کے لئے مختلف وسائل کی لاگت آتی ہے۔ فوج کی جس مقدار کو بڑھایا جاسکتا ہے اس کا انحصار کھلاڑیوں کے پاس موجود علاقوں اور قلعوں کی تعداد پر ہے۔

قلعہ دوم: محاصرہ اور فتح

کہانی

قلعہ دوم: محاصرہ اور فتح  تاریخی فرانس کے ایک نیم افسانوی ورژن میں ہوتی ہے۔ یہ کھیل سو سال کی جنگ کے آغاز سے کچھ دیر قبل ، 1312 ء میں شروع ہوتا ہے۔ تاریخ کے کھیل کے ورژن میں ، فرانس کے شاہ چارلس سن 1311 میں تخت پر انتقال کر گئے۔ چونکہ چارلس نے تاج لینے کے لئے کوئی وارث نہیں چھوڑا ، لہذا یہ واضح نہیں ہے کہ نیا بادشاہ کون بن جائے گا۔ پوپ ایک نئے بادشاہ کا اعلان کرنے پر راضی ہیں ، لیکن اس کے بعد ہی مقامی امرا میں سے کسی نے زمین پر اہم اثر و رسوخ حاصل کیا اور چرچ کے ساتھ اس کا حق جیت لیا۔

یہ کھلاڑی پانچ مختلف اشرافیہ میں سے ایک (البیون ، ڈیوک آف ویلوئس ، انجو ، اراگون ، یا برگنڈی) کا کردار ادا کرتا ہے ، جو کنگ آف بریٹاگن کے لقب کے لئے لڑ رہا ہے۔ ابتدائی طور پر ، زیادہ تر علاقے کو مقامی (غیرجانبدار) لارڈز کے ذریعہ کنٹرول کیا جاتا ہے ، اور بڑے کھلاڑیوں میں سے ایک آسانی سے اس پر قبضہ کرلیتا ہے۔ اس کے علاوہ ، پوپ کے ذریعہ تین علاقوں کو کنٹرول کیا جاتا ہے ، لیکن کھلاڑی تعلقات کو بہتر بنانے کے لئے اضافی علاقوں کو چرچ کے حوالے کرسکتے ہیں۔

کھلاڑی کا کام فرانس کا زیادہ سے زیادہ حص takeہ سنبھالنا ہوگا ، اور پھر تخت کا دعوی کرنے کی کوشش کرنا ہے۔ اگر دوسرے کھلاڑی اس وقت باقی رہ گئے ہیں تو ، وہ اپنے دعوی کو نقصان پہنچانے کے لئے کھلاڑی پر حملہ کردیں گے۔ آخر کار پوپ فیصلہ کریں گے کہ دعویدار کی حمایت کریں یا نہیں ، اور کھیل ختم ہوجائے گا۔ گیم دستی کے مطابق ، کھیل میں اوسطا اوسط وقت عام طور پر تین سے دس سال کے درمیان ہوتا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *