ایکو دی ڈالفن ویڈیو گیم

ایکو دی ڈالفن ویڈیو گیم

ایکو دی ڈالفن ویڈیو گیم ہے جو اصل میں ایڈ اونوزنیاٹا اور نووٹریڈ انٹرنیشنل برائے سیگا جینیسس (شمالی امریکہ سے باہر کے علاقوں میں میگا ڈرائیو کے نام سے جانا جاتا ہے) کے ذریعہ تیار کیا گیا تھا اور اسے سیگا نے 1992 میں شائع کیا تھا۔ 2006 میں کنسول ، [1] مائیکروسافٹ کا ایکس بکس لائیو آرکیڈ ، [2] بھاپ ، [3] آئی او ایس ، اور نینٹینڈو 3 ڈی ایس۔

ایکو میں ڈالفن ویڈیو گیم فرنچائز کی پہلی قسط ہے۔ کھلاڑی کا کردار ایک بوتلنوز ڈالفن ہے جو زمین کے سمندروں میں اور ایک اجنبی خلائی جہاز سے لڑنے کے ل time وقت کے ساتھ سفر کرتا ہے۔

ایکو دی ڈالفن ویڈیو گیم

گیم پلے

حملہ آور دشمنوں کو تیز رفتار سے ایککو رام بناکر ان کو مکمل کیا جاتا ہے۔ کسی خاص بٹن کو ٹیپ کرکے تیراکی کو آہستہ آہستہ تیز کیا جاسکتا ہے ، اور اس کو تھام کر اس کی رفتار کو برقرار رکھا جاسکتا ہے۔ پانی سے باہر کودتے وقت کھلاڑی ہوا میں خالصتا a جمالیاتی اسپن انجام دے سکتے ہیں۔

گیم پلے کی دو خصوصیات اصل ڈالفن کی عادات پر مبنی ہیں: ایک بٹن کی وجہ سے ایککو گائیکی کا سبب بنتا ہے ، جس کی وجہ سے وہ دوسرے سیٹاسیئنوں کے ساتھ بات کرسکتا ہے اور کچھ چیزوں کے ساتھ بات چیت کرسکتا ہے۔ وہی بٹن ایکلوکیشن کے لئے استعمال کیا جاتا ہے: اس کو تھامے رکھنے سے اس گیت کی واپسی ہوتی ہے جس سے علاقے کا نقشہ تیار ہوتا ہے۔ کئی سطحوں میں گائف نامی بے حد کرسٹل ہوتے ہیں ، جو مختلف طریقوں سے جواب دیتے ہیں اگر ایکو ان کو چھوتا ہے یا اسے گاتا ہے۔ اس طرح کے معاملات میں گزرنے کے لئے کچھ بلاک راہیں ، اور ایک “کلیدی گلیف” تلاش کرنا ضروری ہے۔ دوسرے معلومات دیتے ہیں ، اور کچھ بعد کی سطح صحت / ہوا کو بھر دیتے ہیں اور ایککو کو عارضی طور پر ناقابل تسخیر پن دیتے ہیں۔

مزید برآں ، ایککو ، ایک پستان دار جانور ہونے کے ناطے ، وقتا فوقتا ہوا کے لئے سطح کا ہونا ضروری ہے ، ورنہ ایک ہوائی راستہ تلاش کرنا چاہئے۔ اگر “ایئر میٹر” ختم ہوجاتا ہے تو ، ایکو تیزی سے صحت سے محروم ہوجاتا ہے ، جو ڈوبنے کی نمائندگی کرتا ہے۔ اس کی صحت کی پیمائش ایک علیحدہ میٹر (ایئر میٹر کے اوپر) کے ذریعے کی جاتی ہے۔ یہ دشمنوں کے ذریعہ ختم ہوجاتا ہے یا جب اس کا ایئر میٹر ختم ہوجاتا ہے ، اور اسے مچھلی کھا کر ، گھنٹوں کے ساتھ “گانا” ، یا ، بعد میں ، کھیل میں ، “مجسمے” کے نام سے خصوصی مجسموں یا کرسٹلوں پر گانا گزارا جاتا ہے۔ ایکو کے گانا کو اختیاری طور پر کھیل کے دو مقامات پر اپ گریڈ کیا جاسکتا ہے: ایک اپ گریڈ سے ایککو کے گیت کو لمبی رینج والے ہتھیار کے طور پر چارج کے ساتھ مل کر استعمال کرنے کی اجازت ملتی ہے ، اور دوسرا عارضی طور پر شارک کو بدنام کرتا ہے اور معمولی دشمنوں کو عارضی طور پر منجمد کردیتا ہے۔ کسی بھی حملے کو چھوڑ کر کسی بھی طرح سے کسی بھی دشمن کو چھونے سے ایکو نقصان کو برقرار رکھتا ہے۔ دشمن سمندری گھوڑوں سے لے کر دیو آکٹٹوڈس تک ہیں۔

ایکو دی ڈالفن ویڈیو گیم

پلاٹ

کھیل ایککو ، ایک بوتلنوز ڈالفن کے ساتھ کھلتا ہے ، جب وہ اور اس کی پوڈ اپنے گھر کی خلیج میں تیر رہی ہے۔ ایک پوڈ میٹ ایکو کو ایک کھیل کے ل challenges چیلنج کرتا ہے تاکہ یہ دیکھا جا سکے کہ وہ ہوا میں کتنا اونچا کود سکتا ہے۔ جب وہ ہوا میں ہوتا ہے تو ، ایک زبردست واٹر سپاٹ بن جاتا ہے اور ایکو کے سوا خلیج میں تمام سمندری زندگی کو بیکار کرتا ہے ، اسے خلیج میں تنہا چھوڑ دیتا ہے۔ خلیج سے رخصت ہونے پر ، ایکو دوسرے سمندری زندگی کو پورا کرنے کے ارد گرد تیرتا ہے جس میں دیگر ڈولفن بھی شامل ہیں جو انھیں بتاتے ہیں کہ انہیں طوفان محسوس ہوا ہے اور پورا سمندر افراتفری کا شکار ہے۔ ایک اورکا ایکو کا مقابلہ ان سے کہتا ہے کہ وہ “بگ بلیو” سے ملنے کے لئے آرکٹک کا سفر کرے ، ایک پرانا نیلے وہیل جس کی عمر اور حکمت کی وجہ سے سمندری زندگی سے تعظیم ہے ، جو شاید اس کے سفر میں اس کی مدد کر سکے۔ بحر اسود سے لمبے سفر کے بعد آرکٹک پہنچنے پر ، ایکو کو بگ بلیو مل گیا جو ڈولفن کو آگاہ کرتا ہے کہ طوفان ہر 500 سال بعد پیش آتا ہے۔ اگرچہ بگ بلیو کو نہیں معلوم کہ طوفانوں کی وجہ کیا ہے ، لیکن وہ تجویز کرتا ہے کہ ایکو کو زمین کا سب سے قدیم ترین نظام کشودرگرہ تلاش کیا جائے۔ وہ آرکٹک چھوڑ دیتا ہے اور ایک گہری غار میں سفر کرتا ہے جہاں اسے کشودرگرہ مل جاتا ہے۔ کشودرگرہ ایککو کو اس کا خیرمقدم کرتا ہے اگرچہ اس میں اس کی مدد کرنے کی طاقت ہے ، اسٹرائٹ اس وجہ سے نہیں کرسکتا ہے کہ اس کے جسم سے چھلکیاں ختم ہوگئیں۔ کشودرگرہ اس سے کہتا ہے کہ وہ اٹلانٹس کے شہر کے ڈوبے کھنڈرات میں چلے جائیں ، اور اٹلانٹیوں کے پیچھے چھوڑی ہوئی ٹائم مشین کا استعمال کریں۔

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *