انڈیانا جونز اور اٹلانٹس کی قسمت

انڈیانا جونز اور اٹلانٹس کی قسمت

انڈیانا جونز اور اٹلانٹس کی قسمت انڈیانا جونز اور فیٹی آف اٹلانٹس ایک پوائنٹ-اور-کلک ایڈونچر گیم ہے جو لوکاس آرٹس نے 1992 میں اصل میں جاری کیا تھا۔ تقریبا Al ایک سال بعد ، اس کو CD-ROM پر دوبارہ آواز جاری کی گئی تھی جس میں آواز کی اداکاری اور ڈیجیٹائزڈ صوتی اثرات کے ساتھ ایک بہتر “ٹاکی” ایڈیشن بنایا گیا تھا۔ . 2009 میں ، اس ورژن کو Wii ایکشن گیم انڈیانا جونز اور اسٹاف آف کنگز کے ایک غیر اضافی اضافی اور بطور ڈیجیٹل تقسیم شدہ بھاپ ٹائٹل کے طور پر بھی جاری کیا گیا تھا۔ ساتویں گیم اسکرپٹ لینگوئم اسکیمیم استعمال کرنے کے لئے ، فالٹ آف اٹلانٹس کے پاس کھلاڑی پہلے سے طے شدہ فعل کے ساتھ تعمیر شدہ احکامات کا استعمال کرکے ماحول کو تلاش کرتے ہیں اور اشیاء اور کرداروں کے ساتھ تعامل کرتے ہیں۔ اس میں کہانی کی ترقی ، گیم پلے اور پہیلیاں پر اثر انداز کرنے ، منتخب کرنے کے لئے تین انوکھے راستے شامل ہیں۔ گیم میں ایک تازہ ترین اسکیم انجن کا استعمال کیا گیا تھا اور اس میں 286 پر مبنی پی سی کی ضرورت تھی ، حالانکہ یہ اب بھی اصلی موڈ ڈاس ایپلی کیشن کے طور پر چلتا ہے۔ سی ڈی ٹاکی ورژن کیلئے ضروری ہے کہ صوتی ڈیٹا کو لوڈ کرنے کیلئے EMS میموری کو فعال کیا جائے۔

انڈیانا جونز اور اٹلانٹس کی قسمت

یہ پلاٹ خیالی انڈیانا جونس کائنات میں مرتب کیا گیا ہے اور نامعلوم فلم کے مرکزی کردار اٹلانٹس کے ڈوبے ہوئے شہر کی تلاش میں ہے۔ صوفیہ ہاپ گوڈ ، انڈیانا جونز کی ایک پرانے شریک کارکن ہیں جنہوں نے نفسیاتی بننے کے لئے اپنے آثار قدیمہ کے کیریئر کو ترک کیا ، اس سفر میں ان کا ساتھ دیتے ہیں۔ ان دونوں شراکت داروں کا پیچھا نازیوں نے کیا تھا جو اٹلانٹس کی طاقت کو جنگ کے ل use استعمال کرنا چاہتے ہیں ، اور مہم جوئی کے مخالف کے طور پر کام کرتے ہیں۔ کہانی کو کھیل کے ڈیزائنرز ہال بار ووڈ اور نوح فالسٹین نے لکھا تھا ، جنہوں نے اسے غیر استعمال شدہ فلم اسکرپٹ پر مبنی کرنے کے اصل منصوبے کو مسترد کردیا تھا۔ ایک مناسب پلاٹ ڈیوائس کے لئے حقیقی دنیا کے ذرائع پر تحقیق کرتے ہوئے وہ حتمی تصور لے کر آئے تھے۔

قسمت اٹلانٹس کی ناقدین نے تعریف کی اور اسے سال کے بہترین ایڈونچر گیم کے ل several کئی ایوارڈز ملے۔ یہ ایک ملین یونٹ بیچنے والا بن گیا اور آج کل اس کی صنف کو کلاسک سمجھا جاتا ہے۔ سمجھے جانے والے سیکوئل کے لئے دو تصورات کا تصور کیا گیا تھا ، لیکن آخر کار دونوں منصوبے ترقی کے دوران غیر متوقع مسائل کی وجہ سے منسوخ کردیئے گئے۔ بعد میں انھیں لی مارس اور ایلائن لی نے بالترتیب دو الگ ڈارک ہارس کامکس سیریز میں شامل کیا۔

گیم پلے

اٹلانٹس کی قسمت ایس سی یو ایم اسٹوری کے نظام پر مبنی ہے جس کی رون گلبرٹ ، ایرک ولمندر ، بریڈ پی ٹیلر ، اور ونس لی ، [1] اس طرح 1980 اور 1990 کی دہائی میں لوکاس آرٹس کے ذریعہ تیار کردہ دوسرے نقطہ اور ڪلڪ مہم جوئی کے لئے اسی طرح کے گیم پلے کو استعمال کرتی تھیں۔ [2] اسپریٹ پر مبنی کرداروں اور اشیاء کے ساتھ بات چیت کرتے ہوئے کھلاڑی کھیل کے جامد ماحول کو تلاش کرتا ہے۔ وہ اس نکتے کو استعمال کرتے ہوئے متعدد پہلے سے متعین فعل جیسے “اٹھاؤ” ، “استعمال کریں” اور “بات کریں” کے ساتھ کمانڈ دیتے ہیں۔ [3] ناقابل پلے لائق کرداروں کے ساتھ گفتگو کا انتخاب کرنے کے قابل سوالات اور جوابات کی ایک سیریز میں شامل ہے۔ [4]

انڈیانا جونز اور اٹلانٹس کی قسمت

ابتدائی طور پر ، کھلاڑی کو کھیل کے تین مختلف طریقوں کے درمیان انتخاب دیا جاتا ہے ، جن میں سے ہر ایک انوکھا کٹاسن ، حل کرنے کی پہیلیاں اور ملاحظہ کرنے کے مقامات: ٹیم پاتھ ، وٹس پاتھ ، اور مٹھی کا راستہ ہے۔ []] ٹیم راہ میں ، مرکزی کردار انڈیانا جونز ان کی شراکت دار صوفیہ ہاپگڈ کے ساتھ شامل ہوئیں جو کھیل کے دوران مدد فراہم کریں گی۔ []] وِٹس پاتھ میں پیچیدہ پہیلیاں کی کثرت ہوتی ہے ، جبکہ مٹھی کا راستہ ایکشن کے سلسلے اور مٹھی کی لڑائی پر زیادہ توجہ دیتا ہے ، جس کا دوسرا نتیجہ دوسرے دو طریقوں میں مکمل طور پر اختیاری ہے۔ []] کے عنوان سے ، کھلاڑی کے کردار کے لئے کھیل کے کچھ مقامات پر مرنا ممکن ہوتا ہے ، حالانکہ خطرناک حالات کو آسانی سے پہچانے جانے کے لئے ڈیزائن کیا گیا تھا۔ []] ایک اسکور سسٹم ، انڈی کوئنٹینٹ پوائنٹس ، حل کردہ پہیلیاں ، رکاوٹوں اور قابو پانے میں اہم چیزوں کا پتہ لگاتا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *