الٹیما انڈرورلڈ: اسٹائی گئین ابیسی

الٹیما انڈرورلڈ: اسٹائی گئین ابیسی

الٹیما انڈرورلڈ: اسٹائی گئین ابیسی ایک پہلا فرد کردار ادا کرنے والا ویڈیو گیم (آر پی جی) ہے جو بلیو اسکائی پروڈکشن (بعد میں ڈھونڈنے والا گلاس اسٹوڈیوز) کے ذریعہ تیار کیا گیا ہے اور اوریجن سسٹمز کے ذریعہ شائع کیا گیا ہے۔ مارچ 1992 میں ریلیز ہونے والا یہ کھیل الٹیما سیریز کی فنتاسی دنیا میں ترتیب دیا گیا ہے۔ یہ ایک عظیم غار سسٹم ہے جو ایک ناکام یوٹوپیئن تہذیب کی باقیات پر مشتمل ہے۔ یہ کھلاڑی اوتار یعنی الٹیما سیریز کے مرکزی کردار کا کردار سنبھالتا ہے اور بارون کی مغوی بیٹی کو تلاش کرنے اور بچانے کی کوشش کرتا ہے۔

الٹیما انڈرورلڈ کو پہلا کردار ادا کرنے والا کھیل قرار دیا گیا ہے جس میں تھری ڈی ماحول میں پہلے فرد کی کارروائی کو پیش کیا گیا ہے ، اور اس نے تکنیکی بدعات متعارف کروائیں جیسے کھلاڑی کو اوپر کی طرف دیکھنے کی اجازت دی جاتی ہے۔ اس کے ڈیزائن میں تخمینی عناصر کو پہلے کے سی آر پی جی کے تصورات کے ساتھ جوڑ دیا گیا ہے ، جس میں وزارڈری اور تہھانے ماسٹر شامل ہیں ، جس کی وجہ سے کھیل کے ڈیزائنرز نے اسے “ثقاب اسلیہ” کہا تھا۔ اس طرح ، کھیل غیر خطی ہے اور ابھرتے ہوئے گیم پلے کی اجازت دیتا ہے۔

الٹیما انڈرورلڈ: اسٹائی گئین ابیسی

الٹیما انڈرورلڈ نے تقریبا 500 500،000 یونٹ بیچے ، اور اسے شہرت کی فہرست کے متعدد ہال میں رکھا گیا۔ اس نے بیتیسڈا سافٹ ورکس اور والو جیسے گیم ڈویلپرز کو متاثر کیا ، اور یہ ڈیوس سابق اور بایوشک کے کھیلوں کے پیچھے ایک الہام تھا۔ اس کھیل کا ایک سیکوئل ، الٹیما انڈرورلڈ II: لیبرتھ آف ورلڈز (1993) تھا ، اور سیریز کا ایک نیا گیم ، انڈرورلڈ ایسینڈنٹ ، 2018 کے آخر میں جاری کیا گیا تھا۔

گیم پلے

الٹیما انڈرورلڈ ایک کردار ادا کرنے والا ویڈیو گیم (آر پی جی) ہے جو تین جہتی ماحول میں پہلے فرد کے نقطہ نظر سے ہوتا ہے۔ [2] کھلاڑی کا ہدف ایک بڑی ، کثیر سطحی تہھانے کے ذریعے ایڈونچر کرنا ہے ، جس میں پورا کھیل ترتیب دیا گیا ہے۔ [3] کھلاڑی کھیل کی دنیا کے ساتھ اور ہیڈ اپ ڈسپلے (HUD) کے آئکن پر مبنی انٹرفیس کے ساتھ آزادانہ طور پر متحرک ماؤس کرسر کا استعمال کرتا ہے۔ ہر آئکن کا ایک خاص اثر ہوتا ہے۔ مثال کے طور پر ، لوک آئیکون کھلاڑی کو اشیاء کی باریک بینی سے جانچ پڑتال کرنے کی اجازت دیتا ہے ، جبکہ فائٹ آئیکن کے سبب کھلاڑی کا کردار اپنا ہتھیار تیار ہوجاتا ہے۔ [2] [4] کھیل کے ذریعے کھلاڑی کی ترقی غیر لکیری ہے: علاقوں کی کھوج کی جا سکتی ہے ، اور پہیلیاں اور سوالات کسی بھی ترتیب میں ختم ہوسکتے ہیں۔ []] خود بخود بھرنے والا نقشہ ، جس میں کھلاڑی نوٹ جوڑ سکتا ہے ، ریکارڈ کرتا ہے کہ کھلاڑی نے کم از کم چمک کی سطح سے زیادہ کیا دیکھا ہے۔ []] کھلاڑی کردار مختلف مقدار میں نظر کی لائن کو بڑھانے کے لئے روشنی کے ذرائع لے سکتا ہے۔ [3] تلاشی کارروائیوں میں اوپر نیچے دیکھنا ، کودنا اور تیراکی شامل ہے۔

کھلاڑی ایک کھیل تخلیق کرکے کھیل کا آغاز کرتا ہے ، جس کے لئے صنف ، طبقے اور مہارت جیسے خصائل کا انتخاب کیا جاسکتا ہے۔ ہنر کلہاڑی سے لڑنے سے لے کر ، تالے چننے سے لے کر ، تالے چننے تک۔ لڑائی ، جستجو اور تلاش میں حصہ لینے سے ، کردار کو تجربہ پوائنٹس ملتے ہیں۔ جب تجرباتی پوائنٹس کی کچھ مقدار جمع ہوجاتی ہے تو ، کردار کی سطح بڑھ جاتی ہے ، اضافی ہٹ پوائنٹس اور مانا حاصل کرتی ہے۔ تجربے سے کھلاڑی کو کھیل میں مزارات پر منتر پڑھنے کی بھی اجازت ملتی ہے۔ ہر منتر ایک بیان ہوتا ہے — جیسے “اوم کہ” hatجس طرح ٹائپ کرتے وقت مخصوص مہارت میں مہارت بڑھاتا ہے۔ کھیل کے دستور میں آسان منتر فراہم کیے جاتے ہیں ، جبکہ زیادہ پیچیدہ چیزیں پورے کھیل میں پوشیدہ ہوتی ہیں۔ []] HUD پر موجود انوینٹری میں موجودہ وقت میں کھلاڑی کے کردار کے ذریعے چلائے جانے والے سامان اور ہتھیاروں کی فہرست موجود ہے۔ صلاحیت وزن سے محدود ہے۔ []] کھلاڑی کاغذ گڑیا سسٹم کے ذریعہ اشیاء کو لیس کرتے ہیں ، جس میں کھلاڑیوں کے کردار کی نمائندگی پر آئٹمز کو کلک کرکے گھسیٹ لیا جاتا ہے۔

الٹیما انڈرورلڈ: اسٹائی گئین ابیسی

الٹیما انڈرورلڈ: اسٹائی گئین ابیسی ریئل ٹائم میں لڑائی ہوتی ہے ، اور کھلاڑی کے کردار میں ہنگامے اور رینج دونوں ہتھیار استعمال ہوسکتے ہیں۔ کھلاڑی اسکرین پر کرسر کو پکڑ کر اور بٹن کو دبانے سے زیادہ سے زیادہ نقصان پہنچانے کے ل attacks دباؤ ڈال کر حملہ کرتا ہے۔ [2] کچھ ہتھیار مختلف قسم کے حملوں کی اجازت دیتے ہیں اس پر انحصار کرتے ہیں کہ جہاں کرسر رکھا ہوا ہے۔ مثال کے طور پر ، اسکرین کے نچلے حصے پر کلک کرنے کے نتیجے میں جبڑے پڑسکتے ہیں ، جبکہ درمیان میں کلک کرنے سے ایک سلیش پیدا ہوتا ہے۔ [3] ہتھیاروں کی درستگی کا تعین کرنے کے لئے پردے کے پیچھے مصنوعی نرد رولز پائے جاتے ہیں۔ [8] موت کے قریب ہونے پر دشمن بعض اوقات فرار ہونے کی کوشش کرتے ہیں ، []] اور کبھی کبھار لڑائی سے بچنے کے لئے کھیل کے اسٹیلتھ میکانکس کا استعمال کیا جاسکتا ہے۔ []] کھلاڑی رن اسٹونز کا ایک مناسب امتزاج منتخب کرکے منتر ڈال سکتا ہے۔ منتروں کی طرح ، رن اسٹونز کو استعمال سے پہلے کھیل کی دنیا میں ملنا چاہئے۔ یہاں چالیس سے زیادہ منتر ہیں ، کچھ غیر دستاویزی؛ 10 [10] ان کے اثرات زلزلے کی وجہ سے کھلاڑی کے کردار کو اڑنے دیتے ہیں۔ [2]

ڈویلپرز نے سیدھے سیدھے سادھے کھیل والے کھیل کی بجائے الٹیما انڈرورلڈ کو حقیقت پسندانہ اور انٹرایکٹو “ثقب اسود تخروپن” کا ارادہ کیا۔ مثال کے طور پر ، کھیل میں بہت سی چیزوں کا اصل استعمال نہیں ہوتا ہے ، []] جبکہ پاپکارن بنانے کے لئے مکئی پر روشن ٹارچ استعمال کیا جاسکتا ہے۔ [10] استعمال کے ساتھ ہتھیار خراب ہوجاتے ہیں ، اور کھلاڑی کے کردار کو کھانا پینا چاہئے اور آرام کرنا چاہئے۔ نیند سے قبل بجھ جانے پر روشنی کے ذرائع جل جاتے ہیں۔ [3] طبیعیات کا نظام ، دوسری چیزوں کے علاوہ ، سطحوں کے خلاف پھینکنے پر اشیاء کو اچھالنے کی اجازت دیتا ہے۔ [6] [8] اس گیم میں نان پلیئر کیریکٹرز (این پی سی) ہیں جن کے ساتھ کھلاڑی مینو سے ڈائیلاگ کا انتخاب منتخب کرکے بات چیت کرسکتا ہے۔ زیادہ تر این پی سی کے پاس مال ہیں ، اور وہ ان سے تجارت کرنے کو تیار ہیں۔ [2] کھیل کو کھلاڑیوں کو “حکمت عملی کا ایک پیلیٹ” دینے کے لئے ڈیزائن کیا گیا تھا جس کے ساتھ حالات سے رجوع کیا جاسکتا ہے ، اور اس کا نقلی نظام ابھرتے ہوئے گیم پلے کی اجازت دیتا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *